خرید مجموعه کامل کتاب‌ها و مجلات هنر قلاب بافی
نوشته شده توسط : mohammad

مجموعه کامل کتاب‌ها و مجلات هنر قلاب بافی


خرید مجموعه کامل کتاب‌ها و مجلات هنر قلاب بافی


دسته کتاب الکترونیک زیردسته هنری




امروزه هنر قلاب بافی و بافتنی به عنوان یک سرگرمی و حتی یک حرفه برای کسب درآمد، جایگاه ویژه‌ای را در بین زنان و دختران هنرمند ایرانی کسب کرده است. با یادگیری اصول اولیه قلاب بافی و بافتنی و سپس انواع بافت‌ها و طرح‌ها و الگوهای گوناگون می‌توانید به راحتی لباس‌های زیبا و منحصر به فرد، وسایل تزیینی، عروسک‌ها و خیلی چیزهای دیگر را با به کارگیری سلایق شخصی خود و با صرف کمترین هزینه در منزل ببافید و از آن‌ها لذت ببرید.
این مجموعه بی‌نظیر کلکسیونی است از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین کتاب‌ها و مجلات خودآموز آموزش قلاب‌بافی و بافتنی در موضوعات انواع لباس‌ها، کلاه‌ها، کیف‌ها، عروسک‌ها، لباس کودکان، لباس بومی کشورها و مناطق، تزئینات دکوراسیون منزل، معرفی الگوها و آموزش نکات و تکنیک‌ها و غیره که به علاقه‌مندان و دوستداران این هنر، بوسیله آموزش‌های اولیه و اساسی تا حرفه‌ای و به شکلی آسان کمک می‌کند.

معرفی محصول:
قلاب بافی‌ها و بافتنی‌ها دارای تنوع بسیاری هستند که در سبک‌ها و طرح‌های گوناگون به هم بافته می‌شوند. تنوع کارهایی که می‌توان با قلاب بافی، بافتنی و ترکیبی از این دو هنر انجام داد فقط به انواع لباس‌ها محدود نمی‌شود. کارهای بی‌نظیر و زیبایی وجود دارند که حتی بسیاری از افراد با تجربه و حرفه‌ای هم از آن بی‌اطلاع می‌باشند.
اگر مبتدی هستید و به تازگی به یادگیری این هنر زیبا روی آورده‌اید با استفاده از مجموعه کتاب‌ها و مجلات آموزشی این بسته بی‌نظیر که به صورت تصویری و خودآموز می‌باشند، می‌توانید از آموزش‌های اولیه و اساسی شروع به کار کنید و تا بافت هر الگو و طرحی که تصورش را می‌کنید به صورت حرفه‌ای پیش بروید. اگر هم در این هنر تجربه کافی دارید ولی از بافتن طرح‌های تکراری خسته شده‌اید و به دنبال بافتن مدل‌های جدید و خاص هستید، تصاویر و الگوهای زیبایی که از کارهای مختلف در این کتاب‌ها و مجلات وجود دارند، ایده‌های نو و منحصر به فردی را در ذهن شما ایجاد می‌کنند و حس خلاقیت را در شما برمی‌انگیزند.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:
بیش از ۲۲۰ کتاب آموزشی ارزشمند و طبقه‌بندی شده هنر قلاب بافی و بافتنی
بیش از ۱۸۰ مجله از بهترین و پرطرفدارترین مجلات آموزش قلاب بافی و بافتنی روز دنیا
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها و مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی شکیل و زیبا

مجموعه کتاب‌ها و مجلات:
این بسته شامل بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب و مجله هنری و آموزشی از بهترین و معروف‌ترین کتاب‌ها و مجلات قلاب بافی و بافتنی در سراسر جهان می‌باشد بطوریکه تصاویر و الگوهای رنگی و واضح این کتاب‌ها و مجلات که از جدیدترین و زیباترین طرح‌ها و مدل‌های این هنر می‌باشند مراحل کار را به صورت گام به گام و با خلق هزاران طرح و ایده نو برای شما به ارمغان می آورند.
در لیست زیر به صورت اجمالی عناوین موجود در بین کتاب‌های این مجموعه هنری منحصر‌به‌فرد ارائه شده است:
کیف‌ها
کلاه‌ها
گل‌ها
پوشش‌های مخصوص کودکان
قلاب بافی جواهرات
لباس‌ها و پوشش‌های بومی کشورها
عروسک‌ها و شکل‌های حیوانات
اشکال و بافتنی‌های هندسی
سرگرمی‌ها و تزئینات قلاب بافی
الگوها و آموزش
نکات و تکنیک‌ها
پوشیدنی‌ها و مجموعه‌های عمومی

کتاب‌ها و مجلات موجود در این بسته جامع اغلب در فرمت PDF بوده و برخی از آنها نیز در فرمت‌های DJVU ، JPG و EPUB هستند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.

این مجموعه در 3 دی وی دی با بسته‌بندی زیبا و شکیل و طبقه‌بندی کتاب‌ها و تصاویر جلد‌های آنها، تقدیم علاقمندان خواهد گردید.

فروشنده: بر بالهای کتاب

قیمت: 19,000 تومان

درصد :25

خرید مجموعه کامل کتاب‌ها و مجلات هنر قلاب بافی





:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , کامل , کتاب , ها , مجلات , هنر , قلاب , بافی ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: